Bekijk onze openstaande vacature(s) voor Business & Office support
Business & Office support is essentieel in het ondersteunen van zowel de medewerkers als de organisatie.
De medewerkers Office Support zorgen ervoor dat de dagelijkse bedrijfsvoering vlekkeloos verloopt. Of het nu gaat om het beheren van kantoorbenodigdheden, het ondersteunen van evenementen, het coördineren van administratieve processen of de drukke agenda’s van het management vullen. Dit team zorgt ervoor dat onze medewerkers hun werk efficiënt kunnen uitvoeren in een goed georganiseerde omgeving!
Het Business Support team speelt een rol in het optimaliseren van onze dagelijkse operaties. Zij zorgen ervoor dat alle afdelingen soepel kunnen functioneren door ondersteuning te bieden op allerlei vlakken, van administratie, tot communicatie en projectmanagement. Daarnaast ligt hun focus ook op het implementeren van verbeteringen die onze organisatie als geheel versterken.
Daarnaast speelt de CEO Office een cruciale rol in de uitvoering van de strategische- en transformatieprojecten van de organisatie. Hierbij wordt op het hoogste niveau van de organisatie gewerkt aan bijvoorbeeld het optimaliseren van processen en het verbeteren van de interne communicatie.
Hallo leuke Office Assistant!Wij hebben een hele leuke job voor jou. Onze twee Personal Assistants – die de CEO en CFO ondersteunen – hebben het hartstikke druk en kunnen jouw hulp goed gebruiken. Als jij iemand bent die graag dingen regelt, altijd klaarstaat om te helpen en het leuk vindt als geen dag hetzelfde is, dan ben je bij ons aan het juiste adres.
In deze functie ben je een onmisbare schakel op kantoor. Je ondersteunt onze PA’s met allerlei executive taken, helpt bij facilitaire zaken en zorgt ervoor dat alles op kantoor soepel verloopt. Denk aan het beheren van mailboxen, het verzorgen van documenten via DocuSign, het ontvangen van gasten met een glimlach, zorgen dat het kantoor netjes is en ondersteuning bieden waar nodig.
Ook regel je de lunch, bestel je kantoorbenodigdheden en boodschappen, en zorg je voor bloemen bij speciale gelegenheden of bij het verwelkomen van nieuwe collega’s. Verder help je mee met het plannen van vergaderingen, het beheren van agenda’s en het reserveren van vergaderruimtes. Tot slot pak je allerlei andere administratieve en facilitaire taken op die bijdragen aan een goed georganiseerde werkdag voor iedereen.
Je hoeft echt niet alles al te kunnen, maar het helpt als je servicegericht bent, snel kunt schakelen, goed kunt organiseren en gewoon graag zorgt dat alles tot in de puntjes geregeld is.
Klinkt dit als jouw volgende uitdaging?Stuur dan je sollicitatie en CV naar ODF Recruitment via recruitment@opendutchfiber.nl. We kijken uit naar je reactie!