Open Dutch Fiber Logo

Website manager

Je ben verantwoordelijk van strategie tot aan de uitvoering en je bewaakt de koers richting onze ambitieuze doelen.

(Fulltime - 40 uur)

Over de organisatie

Open Dutch Fiber is een toonaangevende speler in de digitale infrastructuur en bouwt en beheert een open glasvezelnetwerk waar meerdere providers hun diensten op kunnen aanbieden. Samen met gemeenten, woningcorporaties, VvE’s, bewoners en betrouwbare aannemers zorgen zij voor de beste verbindingen.Wat in 2021 begon met een klein team van 16 collega’s is inmiddels uitgegroeid tot een dynamische organisatie met meer dan 160 medewerkers. Het marketingteam is ambitieus en volop in ontwikkeling richting sterke groei in 2025 en 2026. Jij maakt deel uit van een divers energiek team met specialisten op het gebied van digital, communicatie, campagne en website.

Jouw uitdaging

Jij krijgt de kans om onze website te transformeren van een informatief platform naar een resultaatgericht online kanaal. Je ontwikkelt een klantreis die soepel, aantrekkelijk en impactvol is – van eerste bezoek tot conversie. Je werkt nauw samen met Marketing-, IT collega’s en externe partners. Je ben verantwoordelijk van strategie tot aan de uitvoering en je bewaakt de koers richting onze ambitieuze doelen.

Wat ga je doen?

•           De website doorontwikkelen tot een conversiegerichte omgeving, met focus op het generen van leads en sales.

•           SEO-, UX- en CRO-verbeteringen doorvoeren voor betere vindbaarheid, gebruiksvriendelijkheid en hogere conversie.

•           Data en bezoekersgedrag analyseren en vertalen naar gerichte optimalisaties.

•           Nieuwe providers en affiliates koppelen en hun aanbod naadloos integreren in het platform.

•           De website verbinden met onze Marketing Automation- en CRM-systemen voor effectieve, datagedreven campagnes.

•           Nieuwe tools en technieken inzetten om de klantreis continu te verbeteren en interactie te versterken.

Wat breng je mee?

·        Een afgeronde hbo- opleiding.

·        Minimaal 7-10 jaar ervaring als Website Manager.

·        Kennis van CMS-systemen, SEO, CRO en analytics (bijv. Google Analytics, Tag Manager).

·        Ervaring met het ontwikkelen van salesgedreven websites is een pré.

·        Sterke projectmanagementvaardigheden en het vermogen om met verschillende stakeholders te schakelen.

 

Wat bieden wij jou?

  • Een marktconform salaris.

  • Bonusregeling van 15%.

  • 30 vakantiedagen en uitstekende pensioenvoorzieningen.

  • Reiskostenvergoeding.

  • Ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.

  • Een inspirerende werkomgeving waar je veel vrijheid krijgt om strategische impact te maken.