Algemene veelgestelde vragen
Meer weten
Heb je een vraag over het glasvezelnetwerk in jouw wijk of woning? Waarschijnlijk vind je het antwoord op jouw vraag in onze lijst met veelgestelde vragen hieronder. Staat jouw vraag er niet tussen? Kijk dan bij alle veelgestelde vragen.
Kijk op de Service & Contact pagina als je met ons in contact wil komen.
Algemene vragen
Staat jouw vraag er niet bij? Bel dan met 088 1633 633
Glasvezel is een vezel van glas waarbij data met de snelheid van het licht wordt uitgewisseld. Dit gaat met een knipperende laser, zodat je met glasvezel supersnel kunt internetten. Vanwege de hoge snelheid en bandbreedte is glasvezel het netwerk van vandaag én de toekomst. Alleen glasvezel kan de stijgende datavraag in ons land aan. Dit betrouwbare netwerk hapert geen moment zodat je ongestoord je online meeting of les volgt.
Open Dutch Fiber legt het glasvezelnetwerk aan en beheert deze. Wij bieden geen abonnementen aan. Dit doen providers.
Nee, Open Dutch Fiber legt het glasvezelnetwerk aan en beheert het. Het is een open netwerk en dat betekent dat alle providers hun diensten hierop mogen aanbieden.
Door het invullen van jouw postcode en huisnummer kun je zien of we op jouw adres glasvezel gaan aanleggen en zo ja, in welke fase de aanleg zich bevindt en bij welke provider je een abonnement kunt afsluiten om gebruik te maken van het netwerk.
We werken voor de aanleg van ons glasvezelnetwerk samen met ervaren aannemers. Je herkent de medewerkers aan hun kleding met het logo van Open Dutch Fiber. Alle medewerkers kunnen zich legitimeren.
Ik wil een klacht of schade doorgeven
.
Wat vervelend dat er schade is. Komt dit door ons werk? Geef dit samen met foto's van de schade aan ons door te mailen naar info@opendutchfiber.nl of te bellen naar 088-1633 633. Dan gaan we meteen aan de slag om dit zo goed mogelijk op te lossen.
Wat vervelend dat je niet tevreden bent. Geef je klacht via e-mail info@opendutchfiber.nl aan ons door of bel naar 088 1633 633. Dan gaan we samen met jou op zoek naar een oplossing.