Open Dutch Fiber Logo

Veelgestelde vragen als je al glasvezel hebt

Meer weten

Heb je een vraag over het glasvezelnetwerk in jouw wijk of woning? Waarschijnlijk vind je het antwoord op jouw vraag in onze lijst met veelgestelde vragen hieronder. Staat jouw vraag er niet tussen? Kijk dan bij alle veelgestelde vragen

Kijk op de Service & Contact pagina als je met ons in contact wil komen.

Ik heb glasvezel

Heb je al glasvezel dan vind je hier relevante vragen.

Neem bij een storing altijd contact op met je provider. Deze zoekt uit wat er aan de hand is. Ligt de storing aan de apparatuur of je provider? Dan helpt je provider je om dit op te lossen. Ligt de storing aan ons glasvezelnetwerk? Dan horen we dit van je provider en lossen we het probleem zo snel mogelijk op 

Om het nieuwe glasvezelnetwerk te gebruiken, sluit je een abonnement af bij een provider. Op onze website vind je een postcodecheck. Wanneer je jouw postcode en huisnummer invult, zie je direct welke providers er leveren op je adres.